Rekrutacja na szkolenie „Kaizen w praktyce administracyjnej”
Rekrutacja na szkolenie „Kaizen w praktyce administracyjnej”
Serdecznie zapraszamy pracowników kadry zarządczej Politechniki Częstochowskiej
do udziału w szkoleniu z zakresu Kaizen w praktyce administracyjnej
realizowanego w ramach projektu Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Częstochowskiej.
Adresatami szkolenia są wszyscy pracownicy kadry zarządczej Uczelni
Szkolenie obejmuje 16 godzin szkoleniowych, zajęcia będą prowadzone stacjonarnie
w dniach 8-9.11.2021 w godzinach 8:30 – 15:30
Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną przykłady zastosowań metodyki Kaizen i wykazanie jak Kaizen wpływa na zarządzanie firmą. Omówiona zostanie historia oraz istota systemu. Uczestnicy poznają kilka metod wdrażania i organizowania systemu Kaizen. Omówione zostaną metody zespołowego wdrażania zmian.
Liczba miejsc na szkolenie jest ograniczona.
O zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w szkoleniu proszone są o zapoznanie się z regulaminem rekrutacji,
dostępnym na stronie projektu oraz złożenie dokumentów rekrutacyjnych u koordynatora ds. podnoszenia kompetencji
zarządczych kadr PCz projektu ZPRPCz, Pani Marioli Ścisłowskiej w Centrum Zarządzania Projektami.
UWAGA!
Osoby, które brały już udział w szkoleniach w ramach projektu ZPRPCz wypełniają tylko załączniki nr 1.
Wysyłając zgłoszenie mailem na adres mariola.scislowska@pcz.pl, w tytule maila proszę wpisywać tytuł szkolenia.
Rekrutacja na szkolenie trwać będzie od 28.10.2021 r. do 03.11.2021 r. do godziny 12:00 lub do wyczerpania miejsc szkoleniowych.