Szkolenie kierowane jest do pracowników administracyjnych, w tym głównie do pracowników dziekanatów, którzy każdego dnia mają bezpośredni kontakt ze studentami. Efektem szkolenia będzie szersza perspektywa patrzenia z jakimi trudnościami czy emocjami borykają się studenci czego skutkiem będzie budowanie obustronnej satysfakcji podczas ich obsługi w miejscach jakim są sekretariaty czy dziekanaty.

8-godzinne szkolenie obejmie takie zagadnienia jak: typologia trudnego studenta, zachowania prowokujące postawę "trudny klient", reagowanie na zastrzeżenia studentów, konkretne techniki reagowania na zachowania trudnych studentów, odpowiedź na nierealne oczekiwania studenta, czyli asertywna odmowa, metody radzenia sobie ze stresem, metody relaksacji, rodzaje stylów rozmów ze studentami.

Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Logo Politechnika Częstochowska uczelnią dostępnąPolitechnika Częstochowska uczelnią dostępną.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Logo Fundusze EuropejskieFlaga PolskiLogo Narodowego Centrum Badań i RozwojuFlage Unii Europejskiej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.

Zapisano