Szkolenie kierowane jest do pracowników sekcji finansowych Uczelni.
Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności wykorzystania w praktyce wiedzy z zakresu pojęć dotyczących majątku trwałego od wprowadzenia do ewidencji do likwidacji, przepisów dotyczących aktywów trwałych, nabędą umiejętności rozpoznawania i rozróżniania kosztów poniesionych na remonty oraz ulepszenie środków trwałych.
Szkolenie obejmuje takie zagadnienia jak: inwentaryzacja majątku trwałego wraz z rozliczaniem różnic poinwentaryzacyjnych oraz przykład kompleksowej ewidencji środka trwałego od zakupu do likwidacji; ewidencja: wycena, amortyzacja, remonty, ulepszenia, konserwacja, umorzenia; majątek trwały inwentaryzacja majątku i różnice poinwentaryzacyjne.
Szkolenie planowane jest w I kwartale 2021 r. i obejmuje 2 dni szkoleniowe po 8 godzin.
Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.