Gamifikacja w edukacji wyższej jako narzędzie podnoszące motywację do nauki i rozwijania pasji naukowych.
Szkolenie ma na celu podniesienie kompetencji zawodowych kadry dydaktycznej oraz wyposażenie jej w innowacyjne umiejętności prowadzenia zajęć ze studentami. Szkolenie obejmuje 1 dzień szkoleniowy (8 godzin)

Ramowy program szkolenia obejmuje następującą tematykę:

  • Gamifikacja jako narzędzie – idea metody
  • Poznanie elementów gamifikacji
  • Neurobiologiczne podstawy funkcjonowania mózgu
  • Przykłady zastosowania gamifikacji
  • Tworzenie zajęć opartych na gamifikacji
  • Wdrażanie innowacyjnej edukacji w swoim otoczeniu 
  • Wykorzystanie różnych typów elementów gamifikacji dla różnych form zajęć (wykłady, ćwiczenia, konwersatoria, seminaria, praca indywidualna w relacji uczeń- mistrz)

Copyright © Politechnika Częstochowska. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Logo Politechnika Częstochowska uczelnią dostępnąPolitechnika Częstochowska uczelnią dostępną.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Logo Fundusze EuropejskieFlaga PolskiLogo Narodowego Centrum Badań i RozwojuFlage Unii Europejskiej

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Więcej o plikach cookies i o ochronie Twojej prywatności przeczytasz w Informacje o cookies.

Zapisano